The story goes this way:

My photo
We are all so alike yet we are totally different.
人生苦短何必念念不忘

Monday 8 September 2014

给我生命中的每一个

给我生命中的每一个人

写下这短短的一段,是以防我飞机失事来不及跟你们说道别

我这一生很好,有追求有失去
我爱我的朋友们一如我的家人
我爱我的家人们一如我爱自己

谢谢你们曾经出现在我的生命
如果我的生命结束,我只遗憾不能陪你们更多
我爱你们

爸妈 我的叛逆其实建筑于你们的宠溺之上
谢谢你们那么样的纵容我

亲菇 黄色潜水艇陪我度过最多泪崩的时刻
我希望你们能一如我们幻想过的那般美好的活着

Food friends, your presence is the best i can ever ask for in my college memories. You guys gave me friendship even when i least deserved it. I hereby propose a toast, to knowledge, future and no hunger.

书友 偶尔的一两句话 和听我毫无预警的牢骚
谢谢你的陪伴 有你,思绪上,我不孤单

Nasiha Sakura, you are my best memory in jb. Stay your awesome self my twin sister from another family!!!!

Priya, faisya, ayunni, fifa, i never thought we would be close one day, but damn we just did. For all those adventure we had, thank you. And may your future be as mega as my food appetite.

Sam, kathryn and dear other colleagues, thanks for the help you given me all this while. I know im a fuckin' jerk but you guys were really nice people. You deserve medal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...