The story goes this way:

My photo
We are all so alike yet we are totally different.
人生苦短何必念念不忘

Friday 22 February 2008

TARC--an uncertain

我刚刚去看了tarc
还有宿舍。。。

哎。。

不好不坏吧?

读书就这样啊。。

没什么要求的。

说真的啦,其实我不确定这个选择。

为了三个月的英国。

fighting

一直觉得,再好的学校,我也是要靠自己。

所以我想,什么学校都好,
只要我肯去读,肯去付出,

每件事都有他的代价。

我的未来应该会有一个康庄大道吧?

这么期望着。。。。


I do wish,
may my hardworking continue as it should be,
and eventually
brings a good life...

....

may my uncertain dissappear in the dreams,
and shall never come back...


^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...