The story goes this way:

My photo
We are all so alike yet we are totally different.
人生苦短何必念念不忘

Monday 6 December 2010

life's like a squeezing machine. terrible process, but outcome is always that refreshing juice.

今天是个适合大暴走的日子
我差一点 就精准的失控了
精准的失控啊
freakout.jpg (400×600)

好吧
不好的情绪

検問


但毕竟看开了
总是会看开的
但深深地体会到一念之间
离开朋友家后 一路狂
但谢谢没有偏远正常的思维
一路上夕阳还是一起相挺
思想还在慢慢的矫正过来
今天经历了好多一念之差
这一堂人生的课 我 修的还真辛苦
夕阳无限好 只是近黄昏
情绪也下山吧 随着太阳一起猛烈的燃烧
直到 灰烬
直到连我也认不出来为止


但因为今天 我去了好多没有也不会去的地方
虽然说今天的差点暴走让我很不爽
但其实 也有可取的
毕竟是上帝给我的必修课
应该还有什么留下的
就沉淀看看
世界很大
m.jpg (426×550)

squeeze all you want, and i shall REBOUND WITH A BIG SMILE! --i am strong and tough like spongebob!!!

**sometimes, life's like a squeezing machine. terrible process, but outcome is always that refreshing juice.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...