The story goes this way:

My photo
We are all so alike yet we are totally different.
人生苦短何必念念不忘

Wednesday 13 April 2011

自愚愚人

回不去 不再能碰觸 的最初
把自己停住 好好看清楚 看的好辛苦
我懂 我不哭
所謂的最初 我不能自拔
劇情 答案 疲憊 依賴 束縛
不能碰觸的一地荒蕪 每一步 不能一再重複
自愚愚人的領悟 悲歡喜怒 不能碰觸
假如劇情謝幕 結局是幸福的哭 能不能滿足
疲憊的悲歡喜怒 我們演的好辛苦
讓依賴停住 我退出

我說假如結局是笑 不如我退出 看清楚自己曾美麗
所謂的領悟 不能碰觸
演出 謝幕
我不懂 我哭

愛是愚人的國度 我們的結局 是笑 是哭
都是我們自愚愚人的演出


*************************
right, i still cannot type chinese in office.
so this is cut and pasted word by word based on what i have in 愚人的國度, 孫燕姿.
and of course, i love this.
started off cincai-ly, and end up pretty nicely.
me love. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...