The story goes this way:

My photo
We are all so alike yet we are totally different.
人生苦短何必念念不忘

Monday 6 April 2009

大冬瓜-- 李逸朗,黎诺懿


边个话我傻 请佢食烧鹅

边个话我傻 请佢食烧鹅


大冬瓜 夸啦啦啦

拉住冬瓜仔 发现好多计仔

冬瓜女 靓到人人都想娶 仲有只变色龙佢最锺意捉虫

乌鸦嘴 流到成面都口水

怕丑草 执到宝 宝宝抱抱

抱着冬菇头个头D楼 (悭番D银两唔使买楼喇)

尘世里 需要爱 人间故事总有爱

尘世里 多竞赛 民间结局需记载

尘世里 需要爱 人间故事总有爱

尘世里 多竞赛 民间结局多障碍


其实以我大冬瓜嚟睇 做神仙真系好似冇乜计仔

又要索又要博 对唔住系人要博妖要索 

仲要食烧鹅 俾人话我傻 (你傻咖)

真系边个再话我傻 我就真系走去请佢食烧鹅

BALA BALA BALA~~

尘世里 需要爱 人间故事总有爱

尘世里 多竞赛 民间结局需记载

尘世里 需要爱 人间故事总有爱

尘世里 多竞赛 民间结局多障碍

尘世里 需要爱 人间故事总有爱

尘世里 多竞赛 民间结局需记载

尘世里 需要爱 人间故事总有爱

尘世里 多竞赛 民间结局多障碍

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...