The story goes this way:

My photo
We are all so alike yet we are totally different.
人生苦短何必念念不忘

Sunday 4 December 2011

阿嬤

親愛的上帝,可以讓我的阿嬤快樂一點嗎?阿嬤現在看起來,很累。我會怕,我什麼都沒有做出來,我有很多很多要給阿嬤看的東西,拜託讓我的阿嬤快樂起來。謝謝。



 



..................................

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...